Monday 16 July 2012

kerja..

mulakan pagi anda dengan bismillah..assalamualaikum..awalnya basikal tanpa roda menulis..hola..satgi dah nak pi keja..hadoi la..macam tak maw pi..tapi kalau tak pi,tak dak duit..bil P1 2 bulan dah tak bayaq..nak bukak youtube pon x lepaih..baju pulak tak berganti lagi..dah nampak lusuh dah..lepaih tu nak pikiaq baju raya pulok..kasut raya tak penting sangat bagi aku..actually aku dah dapat kerja sebagai pembantu kedai yang jual barang2 pengantin..time keja aku 11pagi-8malam..macam best tapi aku macam tak best..selama aku hidup kat atas dunia ni,semua majikan aku bukan beragama islam dan bukan juga berbangsa melayu..aku sebenarnya teringin sangat2 nak keja dangan melayu..ok..sekarang aku dah konpius..nak pi ka tak mau pi..


0 budak comel komen:

Post a Comment

copyright by mencarikonklusi2.blogspot.com