Thursday 12 July 2012

aku penganggur dan tak suka makan anggur!!

hye yuolzz..ok hari ni aku da sakit kepala memikirkan status aku sebagai seorang penganggur..ya..sekarang aku bukan lagi bergelar seorang pelajar..walaupun aku belum dapat transkrip peperiksaan yg rasmi,aku da mula apply keja menggunakan kelulusan spm ja..sedey kann..ok bil P1 da check tadi RM78.00..dalam akaun ada RM100,dalam purse ada RM50..tpup ada 50sen ja lgi..walawehhh...mana cukop..aku da la nak beli baju baru..actually aku dah apply banyak keja..1st aku dpt pembantu cc but aku ta pergi sebab balik lewat mlm..ok aku reject..then smpai sekarang walaupun dah 4 keja aku apply,still ta dapat..sdey...ta kan la keja kedai henfon pon maw pengalaman..aku dulu keja maxis rilex ja..tak da plak mtk2 pgalaman..aku nak duit,aku nak raya kaya..aku dapat rasakan raya aku tahun ni macam tak best sebab aku belum bt apa2 preparation..btol ka heja praprtion cmtu?kah3..

0 budak comel komen:

Post a Comment

copyright by mencarikonklusi2.blogspot.com