Thursday 30 August 2012

nikmat dapat gaji tak sama dengan nikmat dapat ptptn

bila budak first time keja dan dapat gaji camni la rupanya..buat syok weyh dapat gaji..dapat gaji lebih bahagia dari dapat ptptn..walaupun ptptn 1 semester rm2500 tapi aku lebih rasa nikmat dapat gaji rm400 sebab duit gaji bukan duit pinjam seperti ptptn..rm400 merangkumi kerja 18 hari+komisen..boleh tahan jugak la kan..rasa rugi pulak berenti keja minggu lepas..tapi tak pa..aku cari la keja baru..hehe..apa yang aku akan buat dengan gaji aku??beli baju baru?beli kasut baru?tukaq handphone?p langkawi?ohh..semua itu salah..aku akan menabung di Tabung Haji dan ASB..yeahhh..untuk masa depan..aku nak sambung study kalau ada rezeki..aku dah tak maw harap duit ptptn semata-mata..yg rm15000 pon tak terbayaq lagi..


rezeki..alhamdulillah..=)

1 comment:

  1. mai tak pernah rasa nikmat gaji lg, tk penah keje.hahaha

    ReplyDelete

copyright by mencarikonklusi2.blogspot.com