Friday 18 May 2012

dalam dilema..

assalamualaikum..salam jumaat..hari ni Mish MK dalam dilema..dalam dilema..hadoi la..hari ni Mish MK terjumpa iklan jawatan kosong dalam blog wancikgumuzik..jawatan kosong tersebut adalah polis...polis..jawatan yg aku tunggu selama ni..aku dah kira aku punya bmi..lepas walaupun berat badan berlebihan..kah3..aku dah ada pengalaman bekerja dengan polis during my practical industry..kalau aku ditempatkan di bahagian logistik kan bestt..haha..berangan macam la nak dapat kan..kan..kalau hangpa semua nak apply job ni,boleh ke  link ni..tetiba ja aku rasa rindu zaman praktikal aku..sob3..best walaupun banyak dugaan dan cabaran..apa2 pon kredit to encik aziman kerana membantu saya menghantar resume dan terima kasih juga untuk Tuan Hamdan yg sudi terima aku sebagai student praktikal..kat sini aku nak letak gambaq time praktikal dulu..

pintu masuk IPK Perlis

time ni kat JSJ

kah3..van xda last2 naik land rover

trafik IPD Arau..muka i teruja selepas mendapat surat saman..

kembaq..
tarikh lahir 2/2/1991..
nama bapa : ismail
tempat lahir : hospital kangar
aku pagi,ain petang..nama x sama..

ok..aku nak stop menaip..nak p makan pasembor..haha..



0 budak comel komen:

Post a Comment

copyright by mencarikonklusi2.blogspot.com