Wednesday 29 February 2012

Ujian Untuk Aku & Bff..

assalamualaikum..alhamdulillah hari ni aku masih bernyawa di atas muka bumi ini..cuaca hari ini sungguh tenang dgn hujan yg turun membasahi bumi..hari ni aku telah menziarahi ibu kepada best friend forever aku yg sedang koma,,betapa besar dugaan Hanym terpaksa lalui..klau aku kt tempat dy pon blom tentu aku boleh menghadapinya..bayangkan 1 bulan lagi aku and hanym akan present final project..2 bulan lagi kami akan final exam..sem ni merupakan sem terakhir kami..bayangkan dugaan yg menimpa hanym..begitu besar ujian dari Allah utk hanym..aku turut bersimpati dgn nasib yg menimpa hanym dan keluarga..aku x putus memberi sokongan kpda hanym..aku xnak tengok hanym sedih..aku syg hanym..aku harap hanym tabah menghadapi semua ini..dun worry hanym..aku akan cuba sedaya upaya aku utk siapkan final project kita..

0 budak comel komen:

Post a Comment

copyright by mencarikonklusi2.blogspot.com